-WEBINAR-
Så påverkar kontakthinder försäljningsresultatet – 21 oktober

Belbin Sverige AB bjuder in till webinaret ”Så påverkar kontakthinder säljresultatet”

Fredag 21 oktober kl 15.00 – 15.30

Vi ger dig glasögonen så du kan se och vidta åtgärder.
En viktig faktor som påverkar affärskulturen. Kontakthinder uttrycker sig som attityder och värderingar om hur man gör affärer i ett företag.
Det innebär att det drastiskt påverkar affärskulturen, allt från företagets försäljning och service till intern kommunikation utan att vi ens tänker på det eller är medvetna om det.
Detta webinar är tänkt ge dig glasögon så du kan se detta och vidta åtgärder för att förbättra.

Hitintills har forskningen upptäckt 16 olika hinder som direkt påverkar och har samband med företagets resultat.
Kontakthinder hör du ofta som ursäkter och bortförklaringar varför man inte kan göra ytterligare ett kundbesök, varför det inte är läge att kontakta just den personen eller varför man skjuter upp och förhalar de kontakter man egentligen tänkte ta.
Kontakthinder är dessutom ytterst smittsamt, det tar åtta veckor för en nyanställd att få samma hinder som ledningen redan har.
Lyckligtvis går det att både identifiera och åtgärda kontakthinder så att alla i företaget kan nyttja sin fulla potential.

Föreläsare: Christer B Jansson och Inger Melkersson, Belbin Sverige AB

Bjud gärna med en gäst som du tror kan ha nytta och glädje av informationen.

Varmt välkommen!

Anmäl dig här.

 

Dela på: 

Facebook
LinkedIn